Beneficiile birourilor reglabile pe înălțime

Oboseala la birou

Problema principală cu cele mai multe birouri de lucru pentru computer se află astăzi într-un fapt care ar parea contrar instinctului natural: corpul uman în ansamblu este conceput să fie în mișcare și să nu stea jos perioade îndelungate de timp. Mișcarea este imperativă pentru sănătatea coloanei vertebrale, prin îmbunătățirea circulației și reducerea oboselii musculare.

Ameliorarea oboselii musculare poate fi obținută numai prin mișcarea musculară. Fluxul de sânge crescut la mușchii obosiți apare atunci când stai în picioare și mergi, ceea ce re-energizează mușchii. Conform celor mai recente cercetări, oamenii trebuie să se ridice din scaunele lor și să se miște cel putin cinci minute pe oră.

Pozițiile la birou îți influențează sănătatea

Când stai toată ziua, chiar și într-o postură sănătoasă ergonomică, starea ta de sănătate este în scădere. Un studiu de reper recent, concentrat pe mai mult de 73.000 de femei a constatat că riscul de deces din cauza bolilor de inimă este de aproape trei ori mai mare în rândul persoanelor care stau cel mai mult jos în comparație cu cele care stau mai puțin.

Poziția naturală de a sta în picioare

Când corpul uman stă în picioare, presiunea asupra discurilor intervertebrale din partea inferioară a spatelui este destul de scăzută.

Alternanța la birou între așezat și în picioare

Alternanța dintre pozițiile de ședere și cea de ridicat în picioare este esențială pentru noi, pentru a ne menține corpul sănătos și pentru a preveni îmbolnăvirea. Un corp în mișcare este un corp sănătos. Simplul act de a sta în picioare te face să arzi de trei ori mai multe calorii decât ai arde stând pe scaun.

Birourile ajustabile pot fi răspunsul

Birourile reglabile pe înălțime permit managementului să adapteze cu ușurință un birou pentru o mare varietate de persoane (în vârstă, cu dizabilități, obezi), în loc să încerce să adapteze o forță de muncă diversă la una sau doua configurații de birouri fixe. Această adaptabilitate permite utilizatorilor să lucreze folosind „pozitia neutră” optimă a corpului lor, care este poziția în care corpul tau este cel mai puternic și mai eficient.

Birourile reglabile pe înălțime permit utilizatorului să selecteze o poziție de lucru ideală pentru corpul său.

Angajații care alternează între o poziție de ședere si cea în picioare vor avea mai multă energie, vor experimenta niveluri de oboseală reduse și își vor reduce riscul de apariție a durerii cauzat de statul într-o poziție a corpului prea mult timp. Birourile reglabile pe înălțime permit mai multor utilizatori să își mute rapid suprafața de lucru pentru a-și satisface nevoile lor individuale.

Elimină efectele negative ale șezutului îndelungat la birou

Angajații care nu au flexibilitatea de a se îndepărta de la birourile de lucru în fiecare oră, vor beneficia enorm de mult folosind un birou reglabil pe înălțime. Acestea le permit să se desprindă de posturile statice fără a părăsi zona de lucru.

În multe circumstanțe, combinația dintre productivitatea crescută, împreună cu economiile aferente cheltuielilor de compensare ale lucrătorilor sunt suficiente pentru a compensa investiția în birouri reglabile pe înălțime. Scaunele de lucru care sunt proiectate ergonomic pot, de asemenea, reduce sau elimina sursele de stres legate de muncă.

Garnitura de birou TOMAHAWK – Prince International

Inovația continuă este secretul la vedere al oricărui business de succes!

Industria mobilei este una dintre cele mai dinamice zone de producţie, iar succesul unui business este strâns legat de capacitatea sa de reinventare continuă.

Preferinţele în schimbare ale consumatorilor şi inovaţiile din domeniu au dus la apariţia unor noi trenduri, iar consumatorii au înţeles că mobilierul office poate avea mai multe funcţii, alegând de multe ori piese de mobilă versatile, ce pot folosi atât ca mobilier de birou cât şi ca element de decor ‘statement’, care să poată spune o poveste clară prin simplu său aspect.

Și noi, la Prince Internațional, ne asumăm cu mândrie acest trend inovativ și îl implementăm în cadrul conceptelor noastre pentru mobilierul office modern.

Garnitura de birou TOMAHAWK

Cu garnitura de birou TOMAHAWK ne-am dorit să ne îndepărtăm cât mai mult de paradigma unghiurilor drepte, a simetriilor, a muchiilor rectilinii și a liniilor paralele și să înlocuim foarte des folositele decoruri gri, bej, mesteacăn sau salcâm cu o notă naturală, cu accent rustic, conferită de decorurile premium de lemn.

Am desenat forme inedite care conturează un post de lucru bine organizat și care valorifică eficient spațiul unei încăperi de mărime (medie) mijlocie.

Piesele garniturii se pun la fel de bine în valoare și într-un open space, acolo unde managerul dorește o minimă delimitare față de echipa cu care lucrează.

Forma desk-ului și structura de susținere a acestuia au fost gândite astfel încât partea mai lată a blatului să poată fi folosită ca o masă la care managerul să poată invita, la o întâlnire de lucru, doi sau chiar trei colaboratori. Se elimină astfel necesitatea unei mese separate pentru întâlniri de lucru.

Extensia biroului la partea dinspre scaunul ergonomic poate “ascunde” o imprimantă/scanner de dimensiuni medii, câteva bibliorafturi sau accesorii personale.

La exterior (spre cameră) extensia biroului este prevăzută cu două rafturi unde pot fi etalate câteva din volumele de business preferate sau obiecte decorative care să îl reprezinte pe ocupantul biroului ori profilul companiei.

În funcție de spațiul din încăpere, extensia și desk-ul pot fi aranjate astfel încât să formeze unghiuri mai mari sau mai mici de 90 grade.

Comoda se înscrie în nota generală a formelor nonconformiste, dar vine să completeze funcționalitatea postului de lucru cu un spațiu de stocare pentru documente, dispus pe un perimetru poligonal aflat mereu la “o lungime de braț” de piesa centrală – scaunul ergonomic.

Într-un astfel de mediu de lucru un manager workaholic trebuie să aibă grijă să nu se lase “furat” de confortul mediului de lucru și să-și amintească să-și ia o pauză pentru un chat sau o cafea cu colegii.

Materialele folosite sunt de cea mai bună calitate și provin de la producatori precum Egger, Blum, sau Hafele.

Pentru garnitura prezentată aici am ales un decor premium de lemn de stejar natur, din gama Feelwood de la Egger.

Gama Feelwood arată la fel și oferă aceeași senzație tactilă ca lemnul natural, dar este mult mai avantajoasă din punct de vedere al costurilor. Tehnologia sincron dă viață decorurilor, reproducând sincronizat calitățile estetice și tactile ale lemnului adevărat.

În final, de ce Tomahawk? Pentru că, dacă nu ați observat, privit de sus, biroul seamănă cu celebra toporișcă folosită de amerindieni cu mai bine de un secol în urmă. Inspirați de utilitatea acestui obiect, ne-am gândit că am putea replica forme emblematice ale istoriei pentru a conferi un aer deopotrivă neconvențional și funcțional unei piese de mobilier care pare că-și dorește să iasă din tipare.

Compania noastră este producătorul modelelor expuse și putem executa piesele de mobilier în diferite variate și combinații de culori și decoruri, iar la cerere putem modifica dimensiunile astfel încât să se încadreze în spațiile pe care le aveți la dispoziție.

3 idei pentru organizarea spațiului de depozitare într-un birou

A avea un loc de muncă productiv este dificil dacă tu și angajații tăi trebuie să navigați zilnic printr-o mare de documente, hârtii, sau chiar produse pe care le comercializați. O modalitate de reducere a haosului este aceea de a alege soluții eficiente de stocare și organizare a spațiului din birou.

Iată trei idei rapide care vă pot ajuta să vă măriți productivitatea și să ușurați mersul intern al lucrurilor.

Nimic pe jos!

Uneori, când suntem copleșiți de hârtii, tendința este de a pune pur și simplu pe jos unele dintre dosarele mai puțin urgente; și, de cele mai multe ori, acestea rămân în aceeași poziție pentru o lungă perioadă de timp. Așadar, investiți în soluții de stocare care nu plasează documentele și alte obiecte pe podea, dar vă oferă în schimb un spațiu structurat, configurabil, unde le puneți organiza astfel încât să le aveți mereu la îndemână, pentru un confort sporit și o eficiență crescută în spațiul de lucru. Deoarece este cunoscut faptul că ordinea oferă o relaxare sporită în orice încăpere, fie că este una de lucru, sau una de relaxare. În plus, aceste dosare atent poziționate vor fi mai ușor de găsit la nevoie și își vor găsi o rezolvare mai rapidă.

Etichetează!

Un bun spațiu de stocare al documentelor, în special cele mai rar utilizate, este unul cu dosare etichetate, pentru a menține un nivel excelent de lucru, organizat și eficient. Asigurați-vă că etichetele au o logică clar stabilită, indiferent că aveți anumite preferințe personale –  aranjare după an, alfabetică sau după conținut, etc. În acest fel, nu trebuie să vă pierdeți timpul căutând ceva ce ați putea găsi instant. (Un mic pont, acest principiu funcționează bine și în lumea digitală: etichetați fișierele computerului în mod corespunzător și organizați-le în foldere ușor accesibile.)

Puterea unei liste de priorități!

Listele de priorități sunt de când lumea, și asta pentru un singur motiv: Ele funcționează! Făceți-vă obiceiul de a vă organiza în fiecare zi o astfel de listă. Astfel, evitați să vă ocupați de anumite dosare mai puțin importante, și să vă întrerupeți, mergând spre altele mai urgente, lăsându-le și pe primele „la îndemână”. Veți obține doar un spațiu de lucru extrem de aglomerat și vă va fi mai dificil să vă concentrați la ceea ce aveți de îndeplinit.

La Prince International gândim atent soluții de depozitare adaptate nevoii dvs. de lucru. Nu ezitați să ne contactați!

DEZVOLTAREA UNUI OPENSPACE DEDICAT LUCRULUI ÎN ECHIPĂ, DAR ASIGURÂND ȘI INTIMITATE, ÎN ACELAȘI TIMP

OpenOffice-ul este adesea recunoscut ca un mediu excelent de lucru, oferind o eficiență sporită echipei dpdv.  al comunicării și colaborării între angajați. Dar un concept de birou deschis, poate adesea să reflecte și diverse inconvenințe legate de intimitate, zgomot perturbant și, nu în ultimul rând, poate fi o sursă de stres angajaților.

Iată câteva idei despre cum să minimalizați răul și să maximizați binele atunci când proiectați un spațiu de birou deschis.

Planificarea atentă este crucială pentru succesul unui birou deschis. Întreprinderile au descoperit că majoritatea angajaților petrec mai puțin de 60% din timpul lor în propriile birouri, atunci când acestea sunt individuale. Un openspace elimină atât acest timp pierdut, reducându-l considerabil, cât și ajută la o reducere considerabilă a costurilor de amenajare. Un birou deschis corect configurat, va avea două mari avantaje! Va crește productivitatea angajaților și va fi mai puțin costisitor de configurat pentru angajator!

Aproximativ 70% din toate birourile folosesc astăzi conceptul de openspace. Planificarea inteligentă poate evita problemele cauzate de percepția că birourile deschise pot fi create pur și simplu prin înlăturarea pereților și ușilor și adăugarea unui decor de lucru pentru angajați. Ideea este de a crea un „spațiu multiplu” care să țină seama de diferitele moduri de lucru ale echipelor față de natura muncii depuse și nevoia individuală de intimitate.

Designul trebuie să ofere spații pentru lucrul în echipă, dar acestea să fie sub o formă clară separate, pentru a nu perturba lucrul celorlalți angajați în cadrul openspace-ului. Trebuie avut în vedere zgomotul posibil generat, socializarea nedorită, sau orice alte distrageri ale atenției, în scopul de a maximiza productivitatea oferită de acest tip de spațiu de lucru.

Sunetul și distragerile vizuale sunt eliminate destul de ușor printr-un design modern al mobilierului de birou. Se creează insule de intimitate pentru ca echipele să colaboreze atunci când este necesar. Se au în vedere birouri modulare, spațioase, cu paravane separatoare. Birourile de acest gen oferă o mare versatilitate în configurare, spațiul putând fi reconfigurat, oricând este necesar.

Panourile acustice utilizate pot fi atent personalizate, pentru a aduce culoare și textură openspace-ului. Aceste panouri au marele avantaj că atenuează sunetul distractor din activitatea de birou din apropiere. Tot cu ajutorul panourilor, se permite anumitor angajați mai puțin confortabili cu stilul de lucru openspace, un timp de acomodare pentru o tranziție lină către această metodă de lucru.

Deoarece planurile de birouri deschise se bazează pe mobilier versatil și partiții pentru a delimita spațiul de lucru individual, în locul zidurilor și ușilor mai puțin prietenoase, o companie este întotdeauna în măsură să își îmbunătățească propriul aspect.

Echipa de vânzări și proiectare, Prince International, vă poate oricând ajuta să vă proiectați biroul utilizând la maxim spațiul de lucru disponibil în companie. Contactați-ne pentru a discuta detaliile unei astfel de colaborări!

O CROMATICĂ VESELĂ A BIROULUI FACE LOC NATURII ÎN CADRUL SPAȚIULUI DE LUCRU

Este extrem de atractiv ca biroul unei instituții de învățământ la distanță să fie colorat și stimulant, atât pentru studenți, cât și pentru angajații săi. Astfel, sediul central al NTI din Leiden, Olanda, este o sugestie perfectă a modului în care învățământul îți colorează lumea. Proiectat de Liong Lie Architects, birourile nu suferă de o lipsă de stimulare cromatică și sunt un exemplu minunat de ceea ce se poate face cu resurse limitate.

Culorile corporatiste și-au găsit locul în designul interior al biroului, cu un întreg curcubeu expus într-un afișaj entuziast peste tot în birou. Design-ul interior subliniat și revigorat de fundalul alb, împotriva căruia culorile par să vină și mai mult la viață, creează un spațiu în care monotonia și plictiseala tipică rutinei nu au loc.

Dinamică cromatică a mobilierului nu este însă singurul actor aici. Printurile supradimensionate ale peisajelor vii deschid spațiul și par să elibereze angajații din închisorile biroului. Aceste peisaje populează zidurile, pereții interiori despărțitori și chiar tavanul, cu cerul albastru de vară și nori inofensivi.

Mobilierul de birou este conceput pentru a se potrivi diferitelor nevoi și stiluri de lucru, având în componența camere pentru studiu individual, săli de lucru cu scaune confortabile și pereți separatori fonoabsorbanți, și chiar opțiunea de a lucra la un bar. Nevoia de un birou stimulativ și distractiv este esențială pentru NTI, deoarece educația însăși trebuie să bifeze aceste caracteristici pentru a fi eficientă. Mai mult, lumea relativ nouă a educației la distanță aduce o anumită flexibilitate în viața celor ce folosesc aceste servicii, un concept care este perfect ilustrat de designul netradițional al biroului NTI.

Dacă vă inspiră acest stil nonconformist și vesel de amenajare, noi vă putem spriji pe partea de mobilier office, cu piese cât mai atractive, concepute pentru a se potrivi perfect spațiului dvs. de lucru.

Producem mobilă de birou la un înalt nivel calitativ, în numeroase nuanțe, forme și dimensiuni. Activăm de mai bine de 25 ani pe piața românească, ani dedicați formării și perfecționării tehnologiei de prelucrare și asamblare a mobilierului, pentru a oferi doar servicii de top clienților.

Personalizăm orice idee pe care o aveți în materie de mobilier de birou, echipa noastră de proiectare va efectua o modelare 3D pentru dvs, pentru a vizualiza cât mai corect cum ar putea prinde viață proiectul dorit de dvs. Nu ezitați să ne contactați!